נוכחות אינטרנטית לאמנים

ליצירת קשר מלאו פרטיכם..

לקוחות ועבודות

הופעות והפתעות:

 

רשימת האמנים (לפי סדר א-ב)

ערוצי פעילות

השיווק האינטרנטי לאמנים הוא למעשה ניהול וליווי כל הפעילויות האינטרנטיות של הלקוח.
העבודה שלנו כוללת הדרכה ולימוד לצד ביצוע ויעוץ;
תכנון אסטרטגית השיווק, מיתוג והגדלת הנוכחות האינטרנטית; נוחות ונגישות מירבית עבור הקהל שלכם.

ניהול וליווי כאלו יהיו לרוב בריטיינר חודשי, קשר אישי ומעורבות גדולה עם הלקוח.
ישנן גם עבודות קטנות יותר, לפי שעות או לפי פרויקט, בהן ניתן לפצל את השיווק באינטרנט למרכיבים נפרדים.

הרשימה כאן מוצגת גם כחומר למידה עצמי למי שרוצה..

אלו הם הפופולריים מבינהם:

פייסבוק

  1. הקמה/שדרוג עמוד הפייסבוק, ליווי, הדרכה ויעוץ
  2. בדיקות ודוחות סטטיסטיים
  3. המרת פרופיל החברים אל עמוד עסקי (המרת כל החברים ללייקים)
  4. איחוד עמודים שונים ופרופיל אישי לעמוד עסקי אחד
  5. יצירת כתובת מקוצרת ושיווקית לעמוד
  6. הטמעת קודים (רימרקטינג - שיווק מחדש, קוד המרה של פייסבוק/גוגל למעקב אחר מכירות בפועל)
  7. הטמעת רשימות דיוור (דוא"ל או מספרי טלפון)

יוטיוב

  1. הקמה/שדרוג ערוץ היוטיוב
  2. סידור נראות הערוץ
    לדוגמא: הגדרת סרטון ראשי מוביל, רשימת פלייליסטים בעמוד הראשי וכו'
  3. קידום הערוץ - חיזוק הערוץ בחיפוש אורגני בגוגל/יוטיוב
  4. קידום סינגלים וקליפים - חשיפה לגולשים בישראל ובחו"ל
  5. מנויים - בדומה ללייקים בפייסבוק, ניתן לעבוד על הגדלת המנויים לערוץ היוטיוב שלכם, על מנת שניתן יהיה לשלוח למנויים הודעות אישיות במייל עם פרטי הופעות וקישורים לרכישת כרטיסים או כל מידע חשוב אחר
  6. לוגו צף - תמונה קטנה אשר תעלה אוטומטית בכל הסרטונים הקיימים. לחיצה על התמונה מעבירה את הגולשים להרשם לערוץ שלכם לעדכונים ולהשאר אתכם בקשר

  7. מודעות על גבי הסרטונים -
    • ישנה חשיבות רבה להוספת מודעות על כל הקליפים. כך גולשים שרק נכנסו להאזין לשיר מסוים, מקבלים באופן פשוט ונוח מידע רלוונטי על הופעות, רכישת אלבום ועוד

    • מודעות אלו הן קליקאביליות, וניתן ללחוץ ולהגיע ישירות אל מכירת ההופעות, האתר או הפייסבוק שלכם

    • במיוחד כאשר סרטוני היוטיוב מוצגים באתרים אחרים (כדוגמת פייסבוק, שירונט וכל בלוג או עיתון שמשתמשים ביוטיוב), יש חשיבות גדולה ללוגו הצף ולמודעות על גבי הסרטונים



פרסום ממומן

  1. מודעות פרסום בפייסבוק -
    • הגדלת הלייקים בעמוד הפייסבוק

    • הגדלת הויראליות ברשת

    • פילוחים אל קהלי יעד רלוונטיים (גיל, אזור גאוגרפי, תחומי עניין ועוד)

    • פילוח אל רשימות תפוצה אישיות - פרסום בפייסבוק ממוקד אל רשימת כתובות דוא"ל או מספרי טלפון (הפרסום מצליב בין המספרים והמיילים ובודק למי מהם יש חשבון פייסבוק, ומפנה את הפרסום שלנו רק אל אותם אנשים)

    • פייסבוק ReMarketing שיווק מחדש - פרסום חוזר רק לאנשים שכבר ביקרו בעבר באתר שלנו
  2. מודעות פרסום ביוטיוב - להגדלת הצפיות בסרטון וחשיפת השיר לקהל חדש וגדול, להגדלת מכירות או מעבר ישיר לאתר
  3. מודעות פרסום בגוגל - יוצפו לגולשים שהם קהל יעד רלוונטי מאחר והם הקלידו בגוגל את אחת ממילות המפתח שהגדרנו מראש

     
  4. גוגל Remarketing - מודעות פרסום אשר יודעות לעקוב אחר גולשים שנכנסו לאתר לפחות פעם אחת, הפרסום רודף אחריהם ויוצג באתרים רבים ושונים בהם הגולשים יבקרו
  5. פרסום מודעות טקסט ו/או באנרים באתרי תוכן שונים כדוגמת: ynet, walla, mako, nana, mapa ועד לבלוגים ואתרים פרטיים
    ראו צילומי מסך:

משינה ואהוד בנאי נוכחות חזקה בפרסום הממומן בפייסבוק:

באנרים המפוזרים באתרי תוכן ברשת - פרסום למשינה ואהוד בנאי באתר mapa.co.il: 


קידום ממומן בגוגל - שלמה ארצי:


אתר אינטרנט

הקמת אתר פשוט וקל לתפעול עצמאי. אנחנו ממליצים על מערכת folyou, ובאתרים מורכבים יותר על וורדפרס וג'ומלה
  1. יעוץ ובדיקות (חווית המשתמש, נגישות ופשטות המעבר בין הערוצים השונים והגעה מהירה למכירה)
  2. בדיקות סטטיסטיקות מעמיקות  
  3. ניטור שרת - מעקב אחר נפילות אתר
  4. אפיון

הדסטארט ואתרי קיקסטארט אחרים (בישראל ובחו"ל)

100% הצלחה עד כה בפרויקטי גיוס-המונים: מופע לזכר מאיר אריאל; אחינועם ניני, עלמה זהר, יעל דקלבאום, גבע אלון, רפי פרסקי, Nessi Gomes (אינדיגוגו. לונדון), דניאל סלומון ודנה עדיני, טל רמון ועוד.. להמשך קריאה


ויקיפדיה

הקמה או עדכון הערך שלכם בויקיפדיה, והנחיות על החשיבות הרבה בכך


מעקב התראות מידיות

תקבלו התראה במייל ברגע שיפורסם משהו על שמכם, בין אם זה פוסט בפייסבוק, כתבה, בקורת, בלוג או יוטיוב שהקהל צילם בהופעה שלכם


אתר הנחות להופעות

  1. כתובת האתר: Tickets.confia.co.il
  2. הנחות אלו ניתנות ישירות על ידי האמנים עצמם ולא עוברות דרך משרדי הכרטיסים
  3. מופיע ראשון בחיפוש בגוגל אחר "הנחות להופעות"
  4. הפצת ההנחה לועדי חברות ורשימת תפוצה של כ-7500 אנשים

מכירת אלבומים ו/או כרטיסים להופעות

  1. החנות מאפשרת מכירה של אלבום פיזי ודיגיטלי, ניהול מעקב הזמנות, דוחות, מייל אוטומטי וכו'
  2. עמלת המכירה 3-4% (כולל עמלת סליקה. בהתאם לסוג הנחות)

נוכחות אינטרנטית

סעיף זה מכיל אפשרויות פעולה רבות. הנה כמה מהן לדוגמא:
  1. מחקר מילות מפתח: בדיקה מדויקת של כמות האנשים שחיפשו אותך מידי חודש (את ההופעה או שיר מסוים). כאשר יודעים מה בדיוק מחפשים הגולשים ברשת - איזה ביטוי מדויק הם חיפשו ועוד - אנחנו מבינים לא רק מה ואיך אנחנו רוצים לפרסם, אלא מה הקהל מבקש לקבל
  2. רישות בין כל ערוצי השיווק באינטרנט ולדאוג תמיד שהכל מחובר בין ערוץ אחד לשני
  3. רגישות לטקסט הכתוב ואם האינפורמציה מתאימה וברורה לקהל יעד שלנו
  4. התייחסות נכונה לעיצוב ומראה - לא רק מה הלקוח אוהב, אלא מה הקהל שלו אוהב ורוצה
  5. יעוץ על שיתופי פעולה ברשת (פרסומים באתרים תוכן וחדשות למשל)
  6. נוכחות בגוגל ובאינטרנט בכלל
יהלי סובול | אל תנדנד את הסירה + תודות - בארבי ת"א
לאה שבת | תודות. זאפה תל-אביב
שמעון בוסקילה בהיכל התרבות ת"א. תודות.
איפה הילד | תודות. בארבי תל אביב

שירים חדשים

מוזמנים להאזין לשירים החדשים והקטעים המעניינים שאנו עובדים עליהם כעת ברשת